Відбулося засідання професійної спільноти вихователів закладів освіти Івано- Франківської селищної ради
30 грудня 2024 року проведено засідання професійної спільноти вихователів закладів освіти Івано- Франківської селищної ради з теми «Багатство мовлення педагога та його вплив на мовленнєвий розвиток дошкільника». Оскільки сплив п’ятирічний перехідний період, протягом якого діяли як старі, так і нові норми Українського правопису, тому у всіх сферах, зокрема в освіті, маємо послуговуватися новою редакцією правопису.
🔶️Галина Каліцінська,фахівчиня з питань освіти відділу освіти, культури, молоді та спорту, наголосила на тому, що мова є запорукою ідентичності нації, основою її етнокультурної цілісності, а однією з найсуттєвіших ознак такої цілісності є функціонування літературної мови, яка має кодифікований правопис. Проінформувала педагогів про зміни та доповнення у правописі 2019 року та варіативне написання слів.
Під час зустрічі педагоги обговорювали різноманітні нововведення та правильне написання слів з числівниками, складними словами, написання слова з різними частинами, разом або окремо, написання слів з великої букви, зміни у відмінюванні іменників, варіанти написання слів та уживання на початку слова, правопис слів іншомовного походження, варіативні граматичні форми, фемінітиви та жіночі назви. Звернуто увагу присутніх на особливостях офіційно-ділового стилю у документаціі вихователя.
🔶️Галина Мисько, в. о. директора Івано- Франківського ЗДО №2, продемонструвала використання на заняттях нейроігор, які сприяють подоланню і корекції наявних в дітей порушень: мовленнєвих, інтелектуальних, поведінкових.
🔶️ Досвідом роботи щодо використання ігрових методів, що розвивають критичне мислення дітей, поділилася Наталія Марціняк, вихователька Івано- Франківського ЗДО №2. Вихованці під час гри проявляють творчі здібності, мовленнєву та пізнавальну компетентності.
🔶️ Про гейміфіковану методику навчання та виховання розповіла вихователька Івано- Франківського ЗДО №2 Орися Василина та продемонструвала використання елементів ігрових практик (настільної гри «А як зробиш ти?»), які допомагають дошкільнятам отримати інформацію про світ, про себе,про ролі в групі та спосіб адаптації до світу, формування навичок і моделей поведінки.
Вихователі поділилися своїми враженнями та дійшли висновку про важливість знань основних змін до чинного правопису й розуміння професійного розвитку та самоосвіти як складової професійного іміджу педагога.
Дякуємо всім учасникам за активну участь і прагнення до вдосконалення!